Skip to main content
Reset
Date: 2021-10-15 - 2022-06-30

Στο συνημμένο αρχείο θα βρείτε οδηγίες σχετικά με τις ψηφιακές υπηρεσίες του Ιονίου Πανεπιστημίου.

Date: 2021-10-15 - 2021-10-17

Τα μαθήματα της Παρασκευής 15/10/2021 δεν θα πραγματοποιηθούν λόγω δυσμενών καιρικών συνθηκών.
Από τη Γραμματεία του Τμήματος

Date: 2021-10-14 - 2021-10-24

Οι εγγραφές των νεοεισαχθέντων στο ΠΜΣ "Διαχείριση και Ανάδειξη Πολιτιστικής Πληροφορίας", για το ακαδ. έτος 2021-2022, είναι σε εξέλιξη και θα ολοκληρωθούν τις επόμενες μέρες. Θα σταλεί ενημερωτικό email στις προσωπικές ηλεκτρονικές διευθύνσεις που έχουν δηλωθεί, το οποίο θα περιλαμβάνει τη βεβαίωση εγγραφής, καθώς και τους κωδικούς για την ενεργοποίηση στο δίκτυο του Πανεπιστημίου.

Date:

To Τμήμα Αρχειονομίας, Βιβλιοθηκονομίας και Μουσειολογίας του Ιονίου Πανεπιστημίου διοργανώνει στο πλαίσιο της υποδομής ΑΠΟΛΛΩΝΙΣ ημερίδα για τη «Xρήση και αξιοποίηση υποδομών Γλωσσικών Πόρων και Υπηρεσιών».

Η ημερίδα θα διεξαχθεί διαδικτυακά τη Δευτέρα 25 Οκτωβρίου 2021, Ώρα 15:30 – 17:30.

Η ΑΠΟΛΛΩΝΙΣ είναι η εθνική υποδομή που υποστηρίζει και προωθεί τις ψηφιακές ανθρωπιστικές επιστήμες και τέχνες, και τη γλωσσική τεχνολογία και καινοτομία στην Ελλάδα. Εντάσσεται στη Δράση «Ενίσχυση των Υποδομών Έρευνας και Καινοτομίας» και χρηματοδοτείται από το Επιχειρησιακό Πρόγραμμα «Ανταγωνιστικότητα, Επιχειρηματικότητα και Καινοτομία» στο πλαίσιο του ΕΣΠΑ 2014-2020, με τη συγχρηματοδότηση της Ελλάδας και της Ευρωπαϊκής Ένωσης (Ευρωπαϊκό Ταμείο Περιφερειακής Ανάπτυξης).

Απευθύνεται στην ελληνική ερευνητική και εκπαιδευτική κοινότητα των ανθρωπιστικών επιστημών και των τεχνών ή σε δημιουργικούς κλάδους της επικοινωνίας, του πολιτισμού ή του τουρισμού και εν γένει σε όσους θέλουν να αξιοποιήσουν γλωσσικούς πόρους και τεχνολογίες είτε απλώς να ενημερωθούν για τις εξελίξεις στους τομείς αυτούς.

Το προγραμμα της ημερίδας είναι διαθέσιμο εδώ

Για πληροφορίες σχετικά με την ημερίδα μπορείτε να επικοινωνήσετε με την κα. Κωνσταντίνου
(email: nkonstantinou@ionio.gr, Tηλ.: 26610 87406).

Για να παρακολουθήσετε την ημερίδα θα πρέπει να συνδεθείτε μέσω της πλατφόρμας Zoom στο σύνδεσμο:

https://ionio-gr.zoom.us/j/91838811411?pwd=VzNMTVNCSVl5WHRhSExxblRkeDMy…

Meeting ID: 918 3881 1411
Passcode: 121078

Attachment Size
IU-nf-22488-81361-gr.pdf 897.33 KB
Date: 2021-10-13 - 2022-06-30

Το νέο μάθημα Δίκαιο προστασίας και ανάδειξης πολιτιστικής κληρονομιάς έχει ενταχθεί στο Ionio Open eClass. Oι φοιτητές και οι φοιτήτριες παρακαλούνται να εγγραφούν. Έχει αναρτηθεί σε ανακοίνωση κατάλογος προτεινόμενων εργασιών, ενισχυτικών της τελικής βαθμολογίας στο μάθημα.

H Διδάσκουσα
Μ. Μπότη

Date: 2021-10-12 - 2022-06-30

ΥΠΟΣΤΗΡΙΞΗ ΠΑΡΕΜΒΑΣΕΩΝ ΚΟΙΝΩΝΙΚΗΣ ΜΕΡΙΜΝΑΣ ΦΟΙΤΗΤΩΝ ΙΟΝΙΟΥ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟΥ

Αυτή την Πέμπτη 14/10 και την Παρασκευή 15/10, σας περιμένουμε στο χώρο της Μονάδας (Πλατεία Χρ. Τσιριγώτη 7, Κτήριο Γαληνός, τηλ. 2661087231) από τις 13.00 μμ μέχρι τις 21.00 μμ.

Θα ενημερωθείτε για τις Yπηρεσίες και Δράσεις Στήριξης της Μονάδας Παρεμβάσεων Κοινωνικής Μέριμνας Φοιτητών του Ιονίου Πανεπιστημίου.
Παρέχεται η δυνατότητα Συνεχόμενης μέριμνας της πορείας του κάθε φοιτητή/-τριας, με ατομικές ή και ομαδικές συναντήσεις (https://studentsupport.ionio.gr)
Περισσότερες πληροφορίες στο συνημμένο έγγραφο.

Attachment Size
Καλωσόρισμα.docx 46.25 KB
Date: 2021-10-11 - 2021-11-01

Σύμφωνα με την αριθμ.: 123792/ΓΔ1/01-10-2021 εγκύκλιο του Υπουργείου Παιδείας, οι επιτυχόντες με τις Πανελλαδικές Εξετάσεις έτους 2021 των ΓΕΛ και των ΕΠΑΛ, ολοκλήρωσαν την υποβολή ηλεκτρονικής αίτησης εγγραφής μέχρι τις 24 Σεπτεμβρίου 2021, μέσω της εφαρμογής του Υ.Π.ΑΙ.Θ., σύμφωνα με τα οριζόμενα στην Υ.Α Φ253/133030/Α5/2020 Υ.Α. (ΦΕΚ 4486/Β΄/2020).
Οι νεοεισαχθέντες φοιτητές του Ακαδημαϊκού έτους 2021-2022, αφού λάβουν από τις Γραμματείες των Ακαδημαϊκών τους Τμημάτων:
α) τους κωδικούς πρόσβασης (όνομα χρήστη και κωδικό πρόσβασης, απαραίτητους για την είσοδό τους στη σελίδα υποβολής της αίτησης, αλλά και για όλες τις ηλεκτρονικές υπηρεσίες του Ιονίου Πανεπιστημίου) και
β) τον αριθμό μητρώου φοιτητή,
θα υποβάλουν αποκλειστικά σε ηλεκτρονική μορφή τις αιτήσεις και τα απαιτούμενα δικαιολογητικά για στέγαση και σίτιση στην ακόλουθη ηλεκτρονική διεύθυνση:

https://care.ionio.gr/applications/students/

Καλούνται οι φοιτητές να συμπληρώσουν όλα τα πεδία της αίτησης με ιδιαίτερη προσοχή καθώς η ακρίβεια και η ορθότητα των στοιχείων θα ελεγχθεί αυστηρά. Σημειώνεται ότι ανακριβείς αιτήσεις και δυσανάγνωστα δικαιολογητικά θα απορριφθούν, με συνέπεια την απώλεια του δικαιώματος στέγασης και σίτισης.

Στην ιστοσελίδα μας, οι φοιτητές μπορούν να ενημερωθούν:
1) για τον κανονισμό στέγασης των Τμημάτων του Ι.Π. που εδρεύουν στην Κέρκυρα, ΦΕΚ 2296/15-6-2020, τ. Β’ https://care.ionio.gr/services/housing/ και
2) για τον καθορισμό όρων, προϋποθέσεων και διαδικασίας για την παροχή δωρεάν σίτισης στους φοιτητές των Α.Ε.Ι., Κ.Υ.Α., αριθ. Φ5/68535/Β3/ΦΕΚ 1965/18-6-2012 https://care.ionio.gr/services/nutrition/.

Προθεσμίες ηλεκτρονικής υποβολής αιτήσεων και δικαιολογητικών:

Από Δευτέρα 11 Οκτωβρίου 2021 έως και Κυριακή 24 Οκτωβρίου 2021

ΔΙΚΑΙΟΛΟΓΗΤΙΚΑ ΓΙΑ ΣΙΤΙΣΗ ΚΑΙ ΣΤΕΓΑΣΗ

1. ΕΚΚΑΘΑΡΙΣΤΙΚΟ ΣΗΜΕΙΩΜΑ (Για το συνολικό οικογενειακό εισόδημα ή το εισόδημα του γονέα που επιβαρύνει ο φοιτητής, για το φορολογικό έτος 2020) Σημείωση: σε περίπτωση όπου εξαρτώμενα μέλη της οικογένειας υπέβαλαν για το φορολογικό έτος 2020 και δικιά τους φορολογική δήλωση, θα πρέπει να προσκομιστεί το εκκαθαριστικό σημείωμα ή ΕΚΚΑΘΑΡΙΣΤΙΚΟ ΣΗΜΕΙΩΜΑ ΤΟΥ ΙΔΙΟΥ ΤΟΥ ΦΟΙΤΗΤΗ (σε περίπτωση που υπέβαλε δική του φορολογική δήλωση για το φορολογικό έτος 2020 και δεν δηλώνεται ως εξαρτώμενο μέλος).
2. ΠΙΣΤΟΠΟΙΗΤΙΚΟ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑΚΗΣ ΚΑΤΑΣΤΑΣΗΣ (Τελευταίου εξαμήνου έτους 2021).(Προσοχή: για τους αλλοδαπούς φοιτητές το πιστοποιητικό οικογενειακής κατάστασης από τη χώρα προέλευσης πρέπει να είναι επίσημα μεταφρασμένο στα ελληνικά και τελευταίου εξαμήνου έτους 2021).
3. ΠΙΣΤΟΠΟΙΗΤΙΚΟ ΚΕ.Π.Α ή ΑΝΤΙΣΤΟΙΧΟ ΠΙΣΤΟΠΟΙΗΤΙΚΟ ΠΟΥ ΑΦΟΡΑ ΣΤΟ ΦΟΙΤΗΤΗ Ή ΣΕ ΜΕΛΟΣ ΤΗΣ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑΣ ΤΟΥ (με ποσοστό αναπηρίας 67% και άνω).
4. ΥΠΕΥΘΥΝΗ ΔΗΛΩΣΗ Ν. 1599/86 (την οποία θα βρείτε στην ηλεκτρονική πλατφόρμα κατά την υποβολή της ηλεκτρονικής σας αίτησης).
5. ΠΡΟΣΦΑΤΟ ΠΙΣΤΟΠΟΙΗΤΙΚΟ ΣΠΟΥΔΩΝ από το οποίο να προκύπτει ότι ο αδελφός φοιτητής είναι ενεργός φοιτητής, για την απόκτηση πρώτου τίτλου σπουδών ή αντίγραφο της «Ηλεκτρονικής αίτησης εγγραφής στην τριτοβάθμια εκπαίδευση» της εφαρμογής του ΥΠΑΙΘ (για νεοεισαχθέντες αδελφούς φοιτητές).
6. ΟΜΟΓΕΝΕΙΣ ΦΟΙΤΗΤΕΣ (επίσημο έγγραφο δημόσιας αρχής μεταφρασμένο στα ελληνικά για το συνολικό οικογενειακό εισόδημά τους στην αλλοδαπή και στην Ελλάδα, εφόσον δηλώνονται ως προστατευόμενα μέλη ή για το ατομικό εισόδημά τους εφόσον υποχρεούνται σε υποβολή φορολογικής δήλωσης και δεν είναι προστατευόμενα μέλη).
7. ΒΕΒΑΙΩΣΗ Υ.ΠΑΙ.Θ. (μόνο για αλλοδαπούς-αλλογενείς υπότροφους φοιτητές) και Έγγραφο Δημόσιας Αρχής από τη χώρα προέλευσης μεταφρασμένο στα ελληνικά, από το οποίο να προκύπτει το ετήσιο οικογενειακό εισόδημα ή το εισόδημα του φοιτητή εφόσον είναι άνω των 25 ετών.
8. ΛΗΞΙΑΡΧΙΚΗ ΠΡΑΞΗ ΘΑΝΑΤΟΥ ΓΟΝΕΑ/ΓΟΝΕΩΝ (εάν δεν προκύπτει από το πιστοποιητικό οικογενειακής κατάστασης).
9. ΛΗΞΙΑΡΧΙΚΗ ΠΡΑΞΗ ΓΕΝΝΗΣΗΣ ΤΟΥ ΦΟΙΤΗΤΗ (για μη αναγνωρισμένο τέκνο άγαμης μητέρας και έως 25 ετών) (το δικαιολογητικό αυτό ΔΕΝ απαιτείται όταν υποβάλλεται αίτηση ΜΟΝΟΝ για στέγαση).
10. ΕΓΓΡΑΦΟ ΔΗΜΟΣΙΑΣ ΑΡΧΗΣ Ή ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ Ή ΛΟΓΑΡΙΑΣΜΩΝ ΚΟΙΝΗΣ ΩΦΕΛΕΙΑΣ ΑΠΟ ΤΟ ΟΠΟΙΟ ΠΡΟΚΥΠΤΕΙ Ο ΤΟΠΟΣ ΜΟΝΙΜΗΣ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ ΤΩΝ ΓΟΝΕΩΝ ΚΑΙ ΤΟΥ ΦΟΙΤΗΤΗ (τελευταίου εξαμήνου του έτους 2021).
11. ΔΙΑΖΕΥΚΤΗΡΙΟ Ή ΔΙΚΑΣΤΙΚΗ ΑΠΟΦΑΣΗ Ή ΔΙΚΑΣΤΙΚΗ ΑΠΟΦΑΣΗ ΕΠΙΜΕΛΕΙΑΣ ΤΕΚΝΟΥ/ΤΕΚΝΩΝ (Σε περίπτωση διαζευγμένων γονέων)
12. ΒΕΒΑΙΩΣΗ ΕΠΙΔΟΤΗΣΗΣ ΑΝΕΡΓΙΑΣ ΑΠΟ ΤΟΝ ΟΑΕΔ (που να προκύπτει ότι ο γονέας, ο φοιτητής ή οποιοδήποτε άλλο προστατευόμενο μέλος είναι ΕΠΙΔΟΤΟΥΜΕΝΟΣ ΑΝΕΡΓΟΣ κατά το χρόνο υποβολής της αίτησης) (το δικαιολογητικό αυτό ΔΕΝ απαιτείται όταν υποβάλλεται αίτηση ΜΟΝΟΝ για στέγαση).
13. ΒΕΒΑΙΩΣΗ ΑΠΟ ΤΗ ΣΥΝΟΜΟΣΠΟΝΔΙΑ ΠΟΛΥΤΕΚΝΩΝ ΕΛΛΑΔΟΣ (το δικαιολογητικό αυτό ΔΕΝ απαιτείται όταν υποβάλλεται αίτηση ΜΟΝΟΝ για στέγαση).
14. ΑΝΤΙΓΡΑΦΟ ΠΡΑΞΗΣ ΣΥΝΤΑΞΙΟΔΟΤΗΣΗΣ ΠΟΥ ΑΠΟΝΕΜΕΤΑΙ ΣΥΜΦΩΝΑ ΜΕ ΤΙΣ ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ ΤΟΥ
Ν.1897/90 (τέκνο θύματος τρομοκρατίας) (το δικαιολογητικό αυτό ΔΕΝ απαιτείται όταν υποβάλλεται αίτηση ΜΟΝΟΝ για στέγαση. )
15. ΑΠΟΦΑΣΗ ΑΝΑΣΤΟΛΗΣ ΣΠΟΥΔΩΝ (Εφόσον κατά τη διάρκεια των σπουδών σας είχε εγκριθεί η αναστολή φοίτησης για ορισμένο χρονικό διάστημα).

ΠΡΟΣΟΧΗ: ΔΙΑΒΑΖΕΤΕ ΠΡΟΣΕΧΤΙΚΑ ΤΙΣ ΒΟΗΘΗΤΙΚΕΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ ΚΑΙ ΤΙΣ ΟΔΗΓΙΕΣ ΤΗΣ ΠΛΑΤΦΟΡΜΑΣ
-Τα δικαιολογητικά πρέπει να έχουν μέγεθος μέχρι 1 ΜΒ και μόνο σε μορφή PDF. (Η πλατφόρμα διαθέτει «εργαλεία συμπίεσης» καθώς και εργαλεία μετατροπής «εικόνων» σε «pdf»).
-Συστήνεται το/τα εκκαθαριστικό/ά σημείωμα/τα να «κατεβαίνουν» ηλεκτρονικά από το taxisnet και να γίνεται η ηλεκτρονική επισύναψή τους στην πλατφόρμα και όχι να «σκανάρονται» από έντυπη μορφή. Δυσανάγνωστα δικαιολογητικά δεν θα λαμβάνονται υπόψη.

ΕΠΕΞΕΡΓΑΣΙΑ ΠΡΟΣΩΠΙΚΩΝ ΔΕΔΟΜΕΝΩΝ

Η συλλογή και το σύνολο της επεξεργασίας των παραπάνω προσωπικών δεδομένων σας γίνεται για την επιλογή σας ως δικαιούχος σίτισης ή και στέγασης και βασίζεται στην έννομη υποχρέωση του Πανεπιστημίου σύμφωνα με την Κ.Υ.Α., αριθ. Φ5/68535/Β3/ΦΕΚ 1965/18-6-2012 και τον Κανονισμό Στέγασης ΦΕΚ 2296/15-6-2020/τ.Β’. Τα προσωπικά δεδομένα που θα συλλέγονται θα διατηρούνται για δέκα (10) έτη, μετά το τέλος του οικονομικού έτους της αίτησης, για λόγους δημοσιονομικού ελέγχου από τις αρμόδιες ελεγκτικές αρχές, ή για μεγαλύτερο χρόνο αν προκύψει άλλη έννομη υποχρέωση του Ι.Π. και στη συνέχεια θα καταστρέφονται.
Εάν εγκριθεί η αίτησή σας, τα εξής δεδομένα: ονοματεπώνυμο, Ακαδημαϊκό Τμήμα σπουδών, Αριθμός Μητρώου Φοιτητή και αριθμός barcode της ακαδημαϊκής ταυτότητας, διαβιβάζονται στους επαγγελματίες σίτισης ή και στέγασης με τους οποίους έχει συμβληθεί το Πανεπιστήμιο για την παροχή των αντίστοιχων υπηρεσιών.
Για τα προσωπικά δεδομένα σας μπορείτε να ασκήσετε το δικαίωμα πρόσβασης, διαγραφής, διόρθωσης και περιορισμού της επεξεργασίας στέλνοντας το αίτημά σας με email στο merimna@ionio.gr ή και στο dpo@ionio.gr. Αν έχετε ερωτήσεις για την επεξεργασία των προσωπικών δεδομένων σας ή τα δικαιώματά σας ή πιστεύετε ότι αυτά παραβιάζονται παρακαλούμε να επικοινωνήσετε με τον Υπεύθυνο Προστασίας Δεδομένων του Ι.Π. στο dpo@ionio.gr. Αν νομίζετε ότι δεν αντιμετωπίστηκαν τα θέματά σας ικανοποιητικά μπορείτε να προχωρήσετε σε καταγγελία στην Αρχή Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα μέσω της ιστοσελίδας www.dpa.gr.
Περισσότερα για τα δικαιώματά σας μπορείτε να δείτε στην ιστοσελίδα μας https://gdpr.ionio.gr

Από το Τμήμα της Φοιτητικής Μέριμνας
του Ιονίου Πανεπιστημίου

Date:

Ωρολόγιο πρόγραμμα Χειμερινού Εξαμήνου 2020-2021

Attachment Size
Α.pdf 80.34 KB
Γ.pdf 85.55 KB
Ε.pdf 90.34 KB
Ζ.pdf 169.73 KB
Date: 2021-10-07 - 2022-02-28

Έναρξη - λήξη - εξεταστική περίοδος του Π.Μ.Σ.
«Διαχείριση και Ανάδειξη Πολιτιστικής Πληροφορίας»,
ακαδημαϊκού έτους 2021-2022

Εξάμηνο Α΄:
Έναρξη: 11/10/2021
Λήξη: 28/01/2022
Εξεταστική περίοδος: 31/01/2022 έως 11/02/2022
Σύνολο 13 εβδομάδες (Διακοπές Χριστουγέννων: 24/12/2021 έως και 06/01/2022)

Εξάμηνο Β΄:
Έναρξη:14/02/2022
Λήξη: 27/05/2022
Εξεταστική περίοδος: 30/05/2022 έως 10/06/2022
Σύνολο 13 εβδομάδες (Διακοπές Πάσχα 18/04/2022 έως 02/05/2022)

Εξεταστική περίοδος Σεπτεμβρίου: 1/9/2022 – 30/9/2022

Date: 2021-10-07 - 2021-10-31

Αγαπητές φοιτήτριες, Αγαπητοί φοιτητές,
Ύστερα από τρία εξάμηνα εξ αποστάσεως εκπαίδευσης λόγω των έκτακτων μέτρων εξαιτίας της πανδημίας, το Ιόνιο Πανεπιστήμιο ετοιμάζεται να σας υποδεχτεί ξανά στους φυσικούς του χώρους για την εκκίνηση της δια ζώσης εκπαιδευτικής διαδικασίας. Η διδασκαλία των μαθημάτων θα ξεκινήσει τη Δευτέρα 11 Οκτωβρίου 2021.
Η τήρηση των απαραίτητων υγειονομικών μέτρων θα θωρακίσει την επιστροφή σας στην ακαδημαϊκή κανονικότητα και θα συντελέσει αποφασιστικά σε μια ομαλή ακαδημαϊκή χρονιά.
Η είσοδος στους πανεπιστημιακούς χώρους και η συμμετοχή σας στα μαθήματα θα επιτρέπεται σύμφωνα με τις ισχύουσες διατάξεις μόνο σε όσους πιστοποιούν κατά τον εφαρμοζόμενο βεβαιωτικό έλεγχο πρόσβασης με τα αντίστοιχα έγγραφα (πιστοποιητικά-βεβαιώσεις, ή μέσω του συστήματος edupass, μόλις αυτό γίνει διαθέσιμο) ότι:
• Έχετε ολοκληρώσει προ τουλάχιστον δεκατεσσάρων ημερών τον εμβολιασμό για κορωνοϊό COVID-19, ή
• Έχετε ολοκληρώσει προ τουλάχιστον δεκατεσσάρων ημερών τον εμβολιασμό για κορωνοϊό COVID-19 με μία δόση εμβολίου λόγω νόσησής τους από κορωνοϊό COVID-19, ή
• Έχετε νοσήσει από κορωνοϊό COVID-19 και έχει παρέλθει χρονικό διάστημα μεγαλύτερο των είκοσι ημερών και μικρότερο των εκατόν ογδόντα ημερών από την ημερομηνία διάγνωσής σας ως θετικού κρούσματος κατόπιν διεξαγωγής εργαστηριακού ελέγχου, ή
• Έχετε διαγνωσθεί αρνητικοί είτε σε εργαστηριακό έλεγχο για κορωνοϊόCOVID-19 με τη μέθοδο PCR, είτε σε εξέταση ταχείας ανίχνευσης αντιγόνου κορωνοϊού COVID-19 (rapidtest). Ο εργαστηριακός έλεγχος νόσησης διενεργείται δύο φορές εβδομαδιαίως έως σαράντα οχτώ ώρες πριν από την εκάστοτε Τρίτη και την Παρασκευή αντίστοιχα.
Ο βεβαιωτικός έλεγχος πρόσβασης θα πραγματοποιείται κατά περίπτωση είτε στις εισόδους των πανεπιστημιακών campuses, είτε στις εισόδους των κτιρίων που φιλοξενούν τις αίθουσες διδασκαλίας ή και εντός των αιθουσών διδασκαλίας, με ταυτόχρονο έλεγχο ταυτοπροσωπίας. Για το λόγο αυτό παρακαλούμε να έχετε μαζί σας κάποιο έγγραφο ταυτοποίησης, όπως π.χ. την φοιτητική σας ταυτότητα. Επίσης, επειδή ενδέχεται κατά τις πρώτες ημέρες της διδασκαλίας να σημειωθούν μικρές καθυστερήσεις κατά τους βεβαιωτικούς ελέγχους, συστήνεται να προσέλθετε στον χώρο διδασκαλίας 15 λεπτά τουλάχιστον πριν από την προγραμματισμένη έναρξη του μαθήματος.
Κατά την παραμονή σας στους χώρους του ιδρύματος, θα πρέπει να τηρηθούν απαραιτήτως τα παρακάτω για την ασφάλεια όλων των μελών της ακαδημαϊκής κοινότητας:
• Πρέπει να φοράτε μάσκα καθ’ όλη τη διάρκεια της παραμονής σας στην αίθουσα διδασκαλίας, αλλά και σε όλους τους εσωτερικούς χώρους εντός του Ιδρύματος. Σε περιπτώσεις συγχρωτισμού σε εξωτερικούς χώρους, η χρήση της μάσκας είναι και εκεί υποχρεωτική.
• Εντός της αίθουσας διδασκαλίας πρέπει να κάθεστε σε συγκεκριμένη θέση, χωρίς να την αλλάξετε κατά τη διάρκεια της διδασκαλίας ενός μαθήματος.
Σημειώνεται ότι, εφόσον δεν είναι εφικτή η χρήση ανοικτού χώρου ή σε περιπτώσεις συγχρωτισμού σε αυτούς, το όποιο διάλειμμα μεταξύ διαδοχικών ωρών διδασκαλίας του ιδίου μαθήματος θα πραγματοποιείται εντός της αίθουσας διδασκαλίας.
Σε περίπτωση κατά την οποία το όποιο διαγνωστικό τεστ που πραγματοποιήσετε είναι θετικό ή εάν εμφανίσετε συμπτώματα κρυολογήματος, όπως πυρετό, βήχα, συνάχι κ.λπ. παρακαλείσθε να μην προσέλθετε στους χώρους διδασκαλίας. Παραμείνετε στο σπίτι σας και ειδοποιήστε τον υπεύθυνο διαχείρισης πιθανού ή επιβεβαιωμένου κρούσματος COVID-19 του Τμήματός σας. Μπορείτε να ενημερωθείτε για τα στοιχεία επικοινωνίας μαζί του από τον ιστοχώρο του Τμήματος.
Το Ιόνιο Πανεπιστήμιο καταβάλλει κάθε προσπάθεια για την διά ζώσης επιστροφή με την μεγαλύτερη δυνατή επιτυχία. Η συμμετοχή των φοιτητών/φοιτητριών στο εθνικό πρόγραμμα εμβολιασμού, συμβάλλει καθοριστικά στην ασφαλή επιστροφή, παράλληλα με την αναγκαιότητα για πιστή τήρηση των παραπάνω μέτρων.

Επιστρέφουμε στο Πανεπιστήμιο για σπουδές, με υγεία και ασφάλεια.
Καλή και δημιουργική ακαδημαϊκή χρονιά!

Date: 2021-10-05 - 2021-10-15

Το Ίδρυμα Κρατικών Υποτροφιών (Ι.Κ.Υ.) ανακοινώνει ότι το Ευρωπαϊκό Πανεπιστημιακό Ινστιτούτο
Φλωρεντίας (Ε.Π.Ι. Φλωρεντίας, European University Institute, www.eui.eu) θα πραγματοποιήσει ένα
διαδικτυακό ενημερωτικό σεμινάριο (webinar) σχετικά με τα προσφερόμενα Προγράμματα σπουδών
διδακτορικού επιπέδου στους τομείς Ιστορίας και Πολιτισμού, Κοινωνικών και Πολιτικών Επιστημών,
Νομικών Επιστημών και Οικονομικών Επιστημών. Το webinar θα πραγματοποιηθεί την Πέμπτη 14 Οκτωβρίου
2021, από 13:00 έως 14:00 ώρα Ελλάδος (CEST 12:00 έως 13:00), στο Zoom.

Σχετικές πληροφορίες και ο σύνδεσμος εγγραφής παρέχονται στις σελίδες:
https://www.eui.eu/events?id=540170https://apps.eui.eu/EventRegistratio…

Attachment Size
webinar-info-2021.pdf 164.41 KB
Date: 2021-10-04 - 2021-12-31

Προθεσμία αιτήσεων συμμετοχής/Δικαιολογητικά/Πληροφορίες

Οι ενδιαφερόμενοι όλων των ανωτέρω κατηγοριών, θα πρέπει να αποστείλουν ηλεκτρονικά από 1 έως και 15 Νοεμβρίου 2021, στη Γραμματεία του Τμήματος (στο e-mail : archei@ionio.gr) τα παρακάτω δικαιολογητικά:
α) Αίτηση του ενδιαφερομένου.
β) Αντίγραφο πτυχίου ή πιστοποιητικό περάτωσης σπουδών. Προκειμένου για πτυχιούχους εξωτερικού συνυποβάλλεται και βεβαίωση ισοτιμίας του τίτλου σπουδών τους από τον Διεπιστημονικό Οργανισμό Αναγνώρισης Τίτλων Ακαδημαϊκών και Πληροφόρησης (Δ.Ο.Α.Τ.Α.Π.) ή από το όργανο που έχει την αρμοδιότητα αναγνώρισης του τίτλου σπουδών.

Οι εξετάσεις θα διενεργηθούν στο Ιόνιο Πανεπιστήμιο, στην έδρα του Τμήματος Αρχειονομίας, Βιβλιοθηκονομίας & Μουσειολογίας στην Κέρκυρα, κατά το χρονικό διάστημα από 1 έως και 20 Δεκεμβρίου 2021.

Οι ακριβείς ημερομηνίες θα ανακοινωθούν τουλάχιστον 10 ημέρες πριν την εξέταση του πρώτου μαθήματος.

Oι εξετάσεις θα πραγματοποιηθούν δια ζώσης, στις αίθουσες του κτιρίου του Τμήματος Αρχειονομίας, Βιβλιοθηκονομίας και Μουσειολογίας , Ιωάννου Θεοτόκη 72, στην Κέρκυρα και θα τηρηθούν όλοι οι απαραίτητοι κανόνες υγιεινής, στο πλαίσιο της αποφυγής της μετάδοσης του Covid-19.

Η πραγματοποίηση των εξετάσεων θα πραγματοποιηθεί αποκλειστικά διά ζώσης, σύμφωνα με τα υγειονομικά μέτρα που ισχύουν για την προστασία της δημόσιας υγείας και τον περιορισμό του κινδύνου διασποράς του κορωνοϊού.

Παρακαλούνται οι υποψήφιοι να επισκέπτονται καθημερινά την ιστοσελίδα του Τμήματος προκειμένου να ενημερωθούν έγκαιρα.

Επισυνάπτεται η ανακοίνωση με όλες τις αναλυτικές οδηγίες διεξαγωγής των κατατακτηρίων εξετάσεων ακαδ.έτους 2021-2022

Εκ τη Γραμματείας του Τμήματος

Date: 2021-10-01 - 2021-10-10

Ιωάννου Θεοτόκη 72, 49100 Κέρκυρα
ΙΟΝΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ τηλ. (26610) 87406 , FAX : 26610-87433

ΣΧΟΛΗ ΕΠΙΣΤΗΜΗΣ ΤΗΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΣ ΚΑΙ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ
ΤΜΗΜΑ ΑΡΧΕΙΟΝΟΜΙΑΣ, ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΟΝΟΜΙΑΣ και ΜΟΥΣΕΙΟΛΟΓΙΑΣ
Πληροφ. : Δώρα Γκιτσιάλη
26610-87418
Κέρκυρα, 1/10/2021

Α Ν Α Κ Ο Ι Ν ΩΣ Η
ΠΑΡΑΤΑΣΗ ΠΡΟΘΕΣΜΙΑΣ ΚΑΤΑΘΕΣΗΣ
ΔΗΛΩΣΕΩΝ ΘΕΜΑΤΩΝ ΔΙΠΛΩΜΑΤΙΚΩΝ ΕΡΓΑΣΙΩΝ
ΓΙΑ ΤΟ ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΣΠΟΥΔΩΝ

«Διαχείριση και Ανάδειξη Πολιτιστικής Πληροφορίας»
ακαδ.έτους 2020-2021

Για όσους μεταπτυχιακούς φοιτητές του ακαδ.έτους 2020-2021 δεν έχουν καταθέσει ακόμη τη δήλωση του θέματος της διπλωματικής τους εργασίας, δίδεται παράταση προθεσμίας, έως και την Πέμπτη το μεσημέρι 07-10-2021.

Προσοχή: οι φοιτητές, οι οποίοι οφείλουν μάθημα, δεν μπορούν να δηλώσουν θέμα διπλωματικής.

Στην αίτηση, πρέπει να αναφέρονται το θέμα, η θεματική περιοχή και μια σύντομη περίληψη, και βέβαια ο/η επιβλέπων/επιβλέπουσα καθηγητής/καθηγήτρια.

Όλοι οι διδάσκοντες έχουν δικαίωμα να αναλάβουν την επίβλεψη διπλωματικών εργασιών. Σύμφωνα με τον κανονισμό (άρθρο, 14, παρ. 6), κάθε διδάσκων έχει δικαίωμα να αναλάβει έως και τρεις (3) εργασίες.
Επισυνάπτεται το έντυπο δήλωσης
Οι δηλώσεις να αποσταλούν ηλεκτρονικά στο email :
archei@ionio.gr

Από την Γραμματεία του Τμήματος

Date: 2021-10-01 - 2021-11-30

ΤΜΗΜΑ ΑΡΧΕΙΟΝΟΜΙΑΣ , ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΟΝΟΜΙΑΣ ΚΑΙ ΜΟΥΣΕΙΟΛΟΓΙΑΣ
Ιωάννου Θεοτόκη 72, 49100 Κέρκυρα, τηλ. (26610)87445-87418, e-mail : archei@ionio.gr
ΓΡΑΜΜΑΤΕΙΑ
Αρμόδια Υπάλληλος : Γ.Γάτσου

Κέρκυρα, 01/10/202021

ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ

Καλούνται οι φοιτητές που θα αναλάβουν Πτυχιακή Εργασία να υποβάλλουν τη σχετική αίτηση στη Γραμματεία του Τμήματος από :

01-10-2021 έως και 30-11-2021

Οι αιτήσεις θα αποστέλλονται ηλεκτρονικά στο e-mail:
archei@ionio.gr,

Μέσα στην παραπάνω προθεσμία θα υποβάλλονται και οι αιτήσεις για αλλαγή θέματος και επόπτη πτυχιακών εργασιών που έχουν υποβληθεί σε προηγούμενο ακαδημαϊκό έτος.
Επισυνάπτονται : η αίτηση υποβολής θέματος πτυχιακής εργασίας & και η αίτηση αλλαγής θέματος ή επόπτη πτυχιακής εργασίας.

Από τη Γραμματεία του Τμήματος

Date: 2021-09-30 - 2021-12-31

ΙΟΝΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ
ΣΧΟΛΗ ΕΠΙΣΤΗΜΗΣ ΤΗΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΣ ΚΑΙ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ
ΤΜΗΜΑ ΑΡΧΕΙΟΝΟΜΙΑΣ , ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΟΝΟΜΙΑΣ ΚΑΙ ΜΟΥΣΕΙΟΛΟΓΙΑΣ
Κέρκυρα, 30/9/2021

Α Ν Α Κ Ο Ι Ν Ω Σ Η

Έναρξη διδασκαλίας μαθημάτων χειμερινού εξαμήνου ακαδ.έτους 2021-2022

Η διδασκαλία των μαθημάτων χειμερινού εξαμήνου 2021-2022 θα ξεκινήσει την Δευτέρα 11 Οκτωβρίου 2021, για την βέλτιστη προετοιμασία της δια ζώσης εκπαιδευτικής διαδικασίας.

Κατά το χειμερινό εξάμηνο ακαδημαϊκού έτους 2021-2022 η διδασκαλία θα πραγματοποιηθεί αποκλειστικά δια ζώσης, λαμβάνοντας υπόψιν τα οριζόμενα στην υπ’ αριθμ.11984/ΓΔ6(ΦΕΚ 4406/24-09-2021τ.Β΄) Κοινή Υπουργική Απόφαση και υπό την απαρέγκλιτη τήρηση των κατωτέρω:

• Οι φοιτητές θα εισέρχονται στους χώρους του Ιδρύματος σύμφωνα με τις ισχύουσες διατάξεις περί κατοχής: είτε πιστοποιητικού εμβολιασμού, είτε πιστοποιητικού νόσησης είτε βεβαίωσης διενέργειας rapid test, είτε βεβαίωσης διενέργειας μοριακού ελέγχου PCR.
• Η προσέλευση των φοιτητών στον χώρο του Ιδρύματος θα πραγματοποιείται μισή ώρα πριν την έναρξη της διδασκαλίας του μαθήματος.
• Ο έλεγχος πρόσβασης θα πραγματοποιείται στην κεντρική είσοδο του κτιρίου που στεγάζεται το Τμήμα Αρχειονομίας, Βιβλιοθηκονομίας και Μουσειολογίας ή εντός των αιθουσών με ταυτόχρονο έλεγχο ταυτοπροσωπίας (π.χ επίδειξη φοιτητικής ταυτότητας).
• Οι φοιτητές υποχρεούνται να φορούν μάσκα υψηλής προστασίας (τύπου KN95 ή FFR2 ή FFP3) καθ’ όλη τη διάρκεια της παραμονής τους στην αίθουσα διδασκαλίας, αλλά και σε όλους τους χώρους εντός του Ιδρύματος. Εντός της αιθούσης διδασκαλίας θα κάθονται σε συγκεκριμένη θέση, χωρίς να την αλλάξουν κατά τη διάρκεια του μαθήματος.
• Εάν κάποιος φοιτητής ή φοιτήτρια αρνηθεί να φορέσει σωστά ή εξ ολοκλήρου τη μάσκα ή αρνηθεί να επιδείξει το απαιτούμενο πιστοποιητικό, ή να συμμορφωθεί με τον σχετικό βεβαιωτικό έλεγχο τότε ο διδάσκων δύναται να μην του επιτρέψει να παρακολουθεί το μάθημα.

Επισυνάπτεται το σχετικό ΦΕΚ: 4406/24-09-2021τ.Β΄

Σας ευχόμαστε καλή ακαδημαϊκή χρονιά
και καλή πρόοδο στις σπουδές σας

Εκ της Γραμματείας του Τμήματος

Date: 2021-09-29 - 2021-10-10

ΣΧΟΛΗ ΕΠΙΣΤΗΜΗΣ ΤΗΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΣ ΚΑΙ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ
ΤΜΗΜΑ ΑΡΧΕΙΟΝΟΜΙΑΣ, ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΟΝΟΜΙΑΣ και ΜΟΥΣΕΙΟΛΟΓΙΑΣ
ΓΡΑΜΜΑΤΕΙΑ ΠΜΣ
Πληροφορίες : Δώρα Γκιτσιάλη
26610-87418
e-mail : dora@ionio.gr
Κέρκυρα, 29/9/2021

ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ

Έναρξη εγγραφών νεοεισαχθέντων φοιτητών στο ΠΜΣ 2021-2022
Έναρξη-Λήξη - εξεταστική περίοδος του Π.Μ.Σ.

Καλούνται οι επιτυχόντες του ΠΜΣ «Διαχείριση και Ανάδειξη Πολιτιστικής Πληροφορίας» ακαδημαϊκού έτους 2021-2022, να υποβάλλουν ηλεκτρονικά τις αιτήσεις εγγραφής τους στην Γραμματεία του Τμήματος, μέσα στην παρακάτω προθεσμία:

Από Πέμπτη 30/09/2021 έως και Πέμπτη 7/10/2021.

Οι αιτήσεις εγγραφής θα αποστέλλονται με e-mail στην Γραμματεία του Τμήματος, στην κα Δώρα Γκιτσιάλη: dora@ionio.gr

Έναρξη - λήξη - εξεταστική περίοδος του Π.Μ.Σ.
«Διαχείριση και Ανάδειξη Πολιτιστικής Πληροφορίας»,
ακαδημαϊκού έτους 2021-2022

Εξάμηνο Α΄:
Έναρξη: 11/10/2021
Λήξη: 28/01/2022
Εξεταστική περίοδος: 31/01/2022 έως 11/02/2022
Σύνολο 13 εβδομάδες (Διακοπές Χριστουγέννων: 24/12/2021 έως και 06/01/2022)

Εξάμηνο Β΄:
Έναρξη:14/02/2022
Λήξη: 27/05/2022
Εξεταστική περίοδος: 30/05/2022 έως 10/06/2022
Σύνολο 13 εβδομάδες (Διακοπές Πάσχα 18/04/2022 έως 02/05/2022)

Εξεταστική περίοδος Σεπτεμβρίου: 1/9/2022 – 30/9/2022

Επισυνάπτεται η φόρμα της αίτησης εγγραφής

Από την Γραμματεία του ΠΜΣ

Date: 2021-09-28 - 2021-10-01

Η ακριβής ημερομηνία έναρξης μαθημάτων χειμερινού εξαμήνου για το ακαδημαϊκό έτος 2021-2022 θα ανακοινωθεί το μεσημέρι της Πέμπτης, 30 Σεπτεμβρίου 2021.
Από τη Γραμματεία του Τμήματος

Date: 2021-09-28 - 2021-11-10

ΚΥΑ για τη δια ζώσης λειτουργία των Α.Ε.Ι. και μέτρα για την αποφυγή διάδοσης του κορωνοϊού COVID-19 κατά το ακαδημαϊκό έτος 2021-2022

Attachment Size
IU-nf-22337-77655-gr.pdf 176.12 KB